Pár slov šéfchirurga o srubu

01.11.2009 20:31

Tak co? Prý že jsi se zase dostavila na srub a dokonce dělala program? Zadařilo se?

- Jojo. Řekla bych, že po hodně letech jsem si vzala na starost zajištění programu na srubu. Skoro se bojím, že to bude více jak 8-9 let, ne-li jubilejních 10 let :) Jestli se zadařilo nevím, to by měli posoudit asi jiní - sešlo se jich 12, tak snad nějaký názor mají. Byli jsme jednotka M.A.S.H. povolaná do války v Jižní Korei.

M.A.S.H - proč zrovna inspirace slavným seriálem?

- Ale, ležím takhle v půlce září po ránu v posteli, nechce se mi vstávat (bylo takové škaredé úterý), zapnu TV a začně MASH, tak si říkám: "Ha, to by mohla být motivace pro program!". Vstala jsem a začala na tom dělat a tak nějak to bylo ;)

Vysočina na přelomu října a listopadu - to asi nebylo zrovna nejtepleji - neomezovalo to nějak děj událostí?

- Já myslím, že ani ne. Možná, kdyby nebyla zima, tak jsme tolik nepili a nemuseli krátit výlet kvůli nedostatku pitiva, což byla škoda a zároveň má chyba :( Jináč si myslím, že jsem děcka i vedócí vytáhla zase trošku jiným směrem na vejšlap a to je plus (Březiny - Pustá Rybná - Rybenské Perníčky - Čtyři Palice).

Je něco, co Tě fascinovalo během víkendu?

- Jo! Když se mě Luky asi 30x zeptal, kdo je to Křížkovský. Pak s touto konkrétní otákou přestal a položil mi asi 5OO jiných otázek, z čehož plyne, že já se teda určitě nenudila.

A pár slov na závěr?

- Chci poděkovat děckám a hlavně Bobešovi s Davem, že se kousli a udělali slušnou zásobu dřeva ;) To jsem nečekala a smekám :)